Restaurant-kasse | POS system til restaurant | S8R
18.5.2021
Ser du etter en restaurant-kasse? S8R har POS systemer for restaurant og bar. Våre flotte, teknisk avanserte, lettbrukte og moderne POS - inkluderer alt du trenger i et komplett kassesystem for en restaurant/ bar.
Hva trengs i en restaurant-kasse?
I et vanlig POS system så inngår det som regel det som trengs for å kunne betjene kunder, lagre transaksjonshistorie og lage nødvendige rapporter som er påkrevd i kassasystemlova og lov om bokføring. Disse funksjonalitetene er dessverre ofte ikke nok for å kunne hjelpe deg med å ha et effektivt POS system for din restaurant.
Med en restaurant-kasse fra S8R derimot så er du klar for å kunne betjene mange kunder og bord på en svært effektiv måte. Under er noen flotte funksjonaliteter som våre POS systemer inkluderer for å gjøre livet ditt som en restaurant-administrator litt lettere:
Bordfunksjonalitet
Dette er strengt tatt nødvendig å ha i et POS system som er utformet for restaurant. Men det kan gjøres på en dårlig måte, eller en god måte. Med vår bordfunksjonalitet så kan servitør lett kunne flytte bestillinger fra bord, til bord, legge til nye bestillinger, og ta betalt per bord, eller dele opp regninger.
Tillegg og beskrivelse knyttet til produktene
For å gi gjestene en tilpasset bestilling hvor de kan velge tillegg til maten og drikken kan vi sette opp et tilpasset oppsett med min/max antall, med/uten pris osv.
Sett også opp de ingrediensene gjestene kan velge bort eller legge til. Også ved valg av type kjøtt og styrke og sausvalg kan det enkelt settes det opp mot produktet.
Sømløs kommunikasjon med kjøkken og bar
Suksessfulle restauranter har en ting til felles, og det er et flott og gjennomtenkt POS system der de forskjellige tekniske komponentene samarbeider og jobber med hverandre. Dette skal vi selvfølgelige hjelpe deg med å oppnå også!
I praksis vil dette bety at servitører kan taste inn bestillinger, der drikkebestillinger automatisk blir sendt til ekstern skriver i baren, og matbestillingene til kjøkkenet. Det gjør at dine ansatte kan konsentrere seg om å gjøre sine jobber mer effektivt, og at dine servitører kan yte bedre service. Vi hjelper deg selvfølgelig med oppsett av bar- og kjøkkenskrivere.
Mulighet for nettbestilling
For restauranter som ønsker å nå det store take-away og matleveranse-markedet så er det svært gunstig og kunne ta imot bestillinger på nett og over telefon. Vi kan hjelpe deg med å sette opp mulighet for bestilling av mat på din nettside og egne rutiner for telefon bestillinger. Når en bestilling er slått inn (og/ eller betalt for hvis ønskelig) så vil matbestillingen automatisk sendes til kjøkkenet, og relevant kundeinformasjon dukke opp på POS systemet.
Mobile betalingsterminaler og touchskjermer
For restauranter som ønsker å fokusere på og kunne levere god bordservice så er det nødvendig med mobile servitør nettbrett og betalingsterminaler. Alle våre pakketilbud inneholder mobile betalingsterminaler.
Når betalingsterminalene er sømløst integrert opp mot ditt POS system, så vil dine servitører kunne ta betaling på en svært lett og effektiv måte. Alt din servitør vil trenge å gjøre er å taste inn bordnummer, så dukker betalingen opp på kortterminalen.
Mobile nettbrett tar servitør med seg for å ta bestillinger ved bordene. Da vil de ikke trenge og løpe frem og tilbake til stasjonene sine hver gang en bestilling skal slåes inn.
POS system for restaurant, slik du vil ha det
Alle restauranter er forskjellige, og det finnes dessverre ikke et enkelt pakketilbud eller system som vil passe for enhver. Derfor hjelper vi deg med å utforme et POS system som står i stil til din restaurant, og dine behov.
Vi vil hjelpe deg med å sette opp flere stasjoner hvis det er ønskelig. Hvis restauranten din er stor og har mange bord. Så kan det lønne seg med flere stasjoner/bordkart de ulike servitører kan slå inn bestillinger, dele opp regninger osv.
Vi hjelper til med oppsett av skrivere, nettbestillingsfunksjon, servitør-stasjoner, eksterne touchskjermer og alt annet du måtte trenge til din restaurant.
Hvorfor velge S8R?
Våre ansatte har sammenlagt flere tiår med erfaring med betalingsterminaler og POS systemer. Med lave priser, mange fornøyde kunder, og flotte serviceordninger så kan du trygt velge oss. Hvis du har noen spørsmål, så er det bare å ta kontakt med oss per epost: mail@s8r.no . Vi ser frem til å bli kjent med deg, og se hva vi kan gjøre for deg og din bedrift. Mvh oss i S8R!
Hvorfor velge S8R?
Vi har over 20 års erfaring med leveranse og utvikling av butikkdatasystemer.
Rask og tryggleveranse, kvalitets utstyr fra Lexit med høy servicegrad.
Vårt fokus fornøyde kunder, gi service med personlig engasjement.
Vi responderer raskt og er lett tilgjengelige med våre online support verktøy.
Vi kan i samarbeid med din regnskapsfører gi de tilgang og sette opp de beste rutinene og rapporter for din virksomhet.
Vi har kraftig skybasert backoffice som gir deg unike funksjoner. Administrer ditt system fra hvor som helst!
S8R har sky-basert & lokal lagring slik at du kan fint jobbe uten internett, samtidig se alt av hva som foregår i din bedrift mens du er borte!
Vår POS software er utviklet gjennom 18 år. Utviklingsteam på 10 personer.