Med selvbetjente kasser fra S8R så kan du og din bedrift øke deres effektivitet, produktivitet og lønnsomhet.
Nå skjer det endringer i butikker, restauranter o.l. Den teknologiske utviklingen vil endre forholdene i bransjen. Selvbetjente kasser er på vei inn og gir mange nye muligheter. Griper man potensiale og utnytter mulighetene vil det skape flere fornøyde kunder og økt kundelojalitet. Medarbeidere kan få mye mer variable arbeidsoppgaver og får en mer positiv og helsemessig god arbeidshverdag. Medarbeiderne kan skaffe seg mye verdifull kompetanse på flere områder enn å være låst til en bestemt oppgave.
Teknologi kan ikke bytte ut mennesker, men de kan hjelpe oss med å bli flinkere, raskere og mer produktive.
Med selvbetjente kasser så kan dine ansatte bruke tiden sin på å pleie deres relasjoner til gjester og kunder. Vi mener at dette er en mer effektiv bruk av deres tid, enn å måtte taste inn bestillinger på skjermer. Med selvbetjente kasser kan dere øke tilfredsheten til deres kunder, og de ansatte kan være ute blant gjestene og kundene for å utøve vertsroller.
Digital medarbeider i din butikk
En selvbetjent kasse vil bli en naturlig del av deres team. En ny ekspeditør. Denne nye automatiske ekspeditøren vil kunne utføre det aller meste som en menneskelig ekspeditør kan utføre.
Våre selvbetjente kasser vil kunne kommunisere med hverandre, regnskapsprogrammet og øvrige administrasjonsløsninger. Dette bidrar til å spare deg og dine ansatte for unødvendig tidsbruk på administrative og regnskapsmessige roller.
Dette gjør at du får innsyn i daglig salg, moms m.m. Våre selvbetjente kasser er så klart knyttet opp mot andre våre løsninger som betjente kasser, kortterminaler, kjøkkenskriver- og skjermer osv.
Spar penger, og tilby dine kunde en bedre og raskere opplevelse
Som nevnt over så vil våre selvbetjente kasser kunne spare deg og din bedrift for store utgifter. Undersøkelser som masteroppgaven til Marte Helene Halvorsen i miljøpsykologi viser at mange, spesielt yngre personer er svært fornøyde med å bruke selvbetjente kasser.
Selvbetjente kasser er rimeligere å operere og tar mye mindre plass. Kommunikasjonssjef Nina Horn Hynne fra Meny har blant annet uttalt at de vanligvis bytter ut 2 betjente kasser med 6 ubetjente kasser.
I Meny og i mange andre dagligvarekjeder har dette resultert i mer fornøyde kunder og kortere køer. Butikker som har blitt utstyrt med selvbetjente kasser blir ofte rangert høyere av kunder enn butikker uten.
Det er ikke bare dagligvarekjeder som har blitt utstyrt med selvbetjente kasser. Mange restauranter og serveringssteder har blitt utstyrt med selvbetjente kasser. Blant annet har MCDonald’s restauranter selvbetjente kasser som det foretrukne salgspunktet.
Kom i gang med digitaliseringen av din butikk eller serveringssted du også! S8R er klare til å hjelpe deg og din bedrift med å forbedre effektiviteten ved å satse på selvbetjente kasser og automatiske prosesser.
Integrerbar mot internett og webshop
Med kasser fra S8R, så har du mer enn kun en selvbetjent kasse. Våre kasser kan også integreres mot digitale løsninger/QR kode/APP og øvrig maskinvare og programvare.
Våre løsninger tillater bedrifter å ha flere løsninger som jobber sammen i et multi kanal system. Eksempelvis vil du med oss kunne selge på nett, eller i butikk gjennom betjente og/ eller ubetjente kasser. Med S8R vil dette kun gå helt smertefritt for seg. De forskjellige salgskanalene vil bli sømløst integrert opp mot hverandre, og dele samme regnskapsløsning, administrasjon/vareregister og varelager.
Dette vil gjøre at du kan selge produkter/ eller ta matbestillinger på nett. Kjøpene/ bestillingene vil så bli registrert på samme sted som bestillinger tatt fysisk i butikk. Dette gjør det lett for dine ansatte å forberede bestillingen til lager/kjøkken/bar/utsending/ henting.
Våre betjente og selvbetjente kasser kjører på kraftige skyløsninger, noe som gjøre det lett å ha en sentralisert regnskaps- og administrasjonsløsning for hele bedriftens operasjoner. Dersom det er ønskelig, så kan såklart operasjonene bli inndelt i selvstendige avdelinger.
Presenter dine produkter/ meny med selvbetjente kasser
Våre selvbetjente kasser fungerer som mer enn kun fysiske kasser. De vil også kunne gi dine gjester/ kunder en oversikt over dine forskjellige produkter/ retter. Du vil få en stor fysisk skjerm der du kan tilby dine gjester/ kunder et unikt førsteinntrykk av hva du kan tilby.
Derfor fungerer våre selvbetjente kasser som signage-løsninger i tillegg til å være kasser. Dersom dine kunder/ gjester likte presentasjonen som de møtte, så er veien kort til en transaksjon.
De beste selvbetjente kassene med de beste terminalene
Når man har flotte selvbetjente kasser, så bør de ikke undergraves av middelmådige betalingsterminaler. Derfor kan vi integrere flotte betalingsterminaler mot standalone kassene.
Etter at en gjest/kunde har lagt til produkter/ retter til handlekurven og er klar for å betale, så kan vedkommende gjennomføre transaksjonen der og da. Vi kan integrere Verifone terminaler direkte inn i de selvbetjente kasseløsningene. Da vil kunden/gjesten kunne betale der og da. Etter at transaksjonen har gått igjennom, så vil bestillingen bli sendt til ditt kjøkken/ dine ansatte for prosessering.
Vi kan implementere en egen skjerm for dine ansatte der de får oversikt over aktive bestillinger. Kundene/ gjestene kan også se når deres bestilling er klar til henting.
Vi leverer kun det beste til våre kunder. Nettopp av den grunn så tilbyr vi flotte nye bankterminaler som Verifone V400M, og Verifone P400. Disse terminalene kan integreres opp mot POS systemet så transaksjoner automatisk blir sendt til administrasjons- og regnskapsløsningene.
Kom i gang med selvbetjente kasser med S8R
Fremtiden er digital. Spørsmålet er hvorvidt du og din bedrift er klar. Dersom alle dine konkurrenter velger smarte automatiske og digitale løsninger, så vil de kunne bli vanskelig å oppnå samme lønnsomhet og kunne levere produkter/ tjenester til de samme lave prisene.
Med S8R så er du også klar for en digital fremtid. Vi hjelper til med oppsett, veiledning og support. Vi har flotte support-løsninger som gjør at du alltid har profesjonell hjelp tilgjengelig, dersom en uforutsett hendelse skulle oppstå.
Dersom du ønsker å komme i gang med fremtidsrettede og selvbetjente kasser, så står vi parate til å hjelpe deg gjennom hele prosessen. Dersom noe er uklart, eller du lurer på noe angående våre tjenester og løsninger, så kan vi nåes på epost: mail@s8r.no Vi ser frem til et uforpliktende møte der vi kan finne ut hva som passer best for deg og din bedrift. Mvh oss i S8R
Hvorfor velge S8R?
Vi har over 20 års erfaring med leveranse og utvikling av butikkdatasystemer.
Rask og tryggleveranse, kvalitets utstyr fra Lexit med høy servicegrad.
Vårt fokus fornøyde kunder, gi service med personlig engasjement.
Vi responderer raskt og er lett tilgjengelige med våre online support verktøy.
Vi kan i samarbeid med din regnskapsfører gi de tilgang og sette opp de beste rutinene og rapporter for din virksomhet.
Vi har kraftig skybasert backoffice som gir deg unike funksjoner. Administrer ditt system fra hvor som helst!
S8R har sky-basert & lokal lagring slik at du kan fint jobbe uten internett, samtidig se alt av hva som foregår i din bedrift mens du er borte!
Vår POS software er utviklet gjennom 18 år. Utviklingsteam på 10 personer.